اموزشگاه برتر استان البرز

برچسب ها


ICDL آموزش ++C در کرج آموزش ICDL در کرج آموزش ICDL در گلشهر کرج آموزش اسکرچ در کرج آموزش برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی به کودکان آموزش برنامه نویسی جاوا در کرج آموزش برنامه نویسی جاوا در گلشهر کرج آموزش برنامه نویسی در کرج آموزش برنامه نویسی در گلشهر کرج آموزش برنامه نویسی کودکان آموزش برنامه نویسی کودکان در کرج آموزش برنامه نویسی گلشهر کرج آموزش حسابداری در کرج آموزش حسابداری در گلشهر کرج آموزش طلاسازی آموزش طلاسازی کرج آموزش فروشندگی طلا آموزش پایتون آموزش پایتون در کرج آموزش پایتون در گلشهر کرج آموزش پایتون کرج آموزش کامپیوتر در کرج آموزش کامپیوتر در گلشهر کرج آموزشگاه ICDL در گلشهر کرج آموزشگاه برنامه نویسی در کرج آموزشگاه برنامه نویسی در گلشهر کرج آموزشگاه خوب در کرج آموزشگاه فنی و حرفه ای در گلشهر کرج آموزشگاه کامپیوتر در البرز آموزشگاه کامپیوتر در کرج آموزشگاه کامپیوتر در گلشهر کرج آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری البرز آموزشگاه کامپیوتر گلشهر کرج آموزشگاه کامیپوتر کرج بهترین آموزشگاه کرج حسابداری بازار کار دوره مربیگری دوره پداگوژی کرج طراحی سایت و سئو فروشندگی طلا مدرک فنی و حرفه ای هوش مصنوعی پایتون

شبکه های اجتماعی


Gemini

گوگل هفته‌ی گذشته نام هوش مصنوعی خود را از بارد به جمنای تغییر داد و آن را به‌عنوان اپلیکیشنی مستقل در پلی‌ استور منتشر کرد. برخی از کاربران جمنای درباره‌ی ایمن‌ نبودن اطلاعات شخصی خود ابراز نگرانی کرده‌اند.

طبق بیانیه‌ی رسمی گوگل، به‌منظور بهبود خدمت‌‌رسانی، برخی از مکالمات کاربران با جمنای توسط نیروهای انسانی آموزش‌دیده بررسی می‌شوند، اما این افراد به ایمیل و شماره تلفن کاربران دسترسی ندارند.

ازآنجاکه که مکالمات و فعالیت‌های صورت‌گرفته در جمنای برای سه سال ذخیره می‌شوند، گوگل از کاربران می‌خواهد تا اطلاعات محرمانه‌ای را که نمی‌خواهند نیروهای گوگل ببینند، در جمنای وارد نکنند.

کسانی که به غیرفعال کردن ثبت فعالیت‌ها توسط جمنای تمایل دارند، می‌توانند با مراجعه به myactivity.google.com و سپس Gemini Apps Activity اقدام به غیرفعال‌سازی ذخیره‌ی فعالیت‌ها کنند.

مانتین‌‌ویویی‌ها می‌گویند که ذخیره‌ی فعالیت‌ها به‌منظور بهبود وضعیت جمنای صورت می‌گیرد و برای تأیید این فعالیت‌ها راهی به‌جز استفاده از نیروهای انسانی وجود ندارد.

حتی در صورت غیرفعال‌سازی ذخیره‌ی فعالیت‌ها، مکالمات صورت‌گرفته با جمنای تا ۷۲ ساعت ذخیره خواهند شد.

آموزشگاه کامپیوتر و حسابداری البرز یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین آموزشگاه های فعال در استان البرز می‌باشد که در طول سالیان متمادی نسبت به آموزش رشته های مختلف کامپیوتر و حسابداری از قبیل حسابداری عمومی، حسابداری پیشرفته، حسابداری مخصوص معرفی به بازار کار، مهارتهای پایه ای ICDL، گرافیک، برنامه نویسی و… در سطح استان و معرفی کارآموزان به بازار کار مشغول به خدمت به جوانان استان می‌باشد.

هدف مدیران آموزشگاه همواره ارائه بهترین و به روز ترین آموزشها بوده و در این مسیر از اساتید با تجربه که سابقه تدریس در مقاطع مختلف دانشگاهی را دارند استفاده می‌نماید.

جهت آشنایی بیشتر با آموزشگاه فنی و حرفه ای البرز می‌توانید به سایت آموزشگاه به آدرس https://www.edualborz.ir/ مراجعه نمایید.

جهت هماهنگی مشاوره حضوری تخصصی یا مشاوره تلفنی با شماره های ۰۲۶۳۳۵۰۰۸۳۸ – ۰۲۶۳۳۵۱۵۸۳۹ – ۰۹۳۰۶۱۹۹۵۰۰ تماس حاصل نمایید.