آموزشگاه البرز

آموزش طلاسازی و جواهرسازی

آموزش طلاسازی

طلاسازی و جواهرسازی یکی از هنرهای چند صد ساله در ایران است. در این دوره شما به صورت کامل با شیوه ساخت طلا و جواهرات مختلف آشنا خواهید شد. آموزش طلاسازی شامل مراحل اولیه از ذوب کردن نورد کردن و طی کردن تمام مراحل تا پرداخت و آبکاری می باشد.

پس از شناخت ابزار هنرجوی رشته جواهرسازی آماده یادگیری اصول  اولیه کار با فلز می شود و هنرجو با توجه به روحیه و آموزش پذیری و تجربه کاری زیر نظر مستقیم استاد تحت آموزش قرار میگیرد. در این کارگاه هنرجو سوهان کاری،برش کاری، جوش کاری، پرچ کاری، جدا سازی، ذوب فلز .نوردکاری، سوراخ کاری، خمکاری، ساخت لوله ،ساخت حلقه چه، ساخت تمام انواع زنجیر غیره… آموزش می بیند که تمام این تکنیک را به صورت پایه و با استفاده از اصول یادگیری خلاقانه می باشد.

شما در این دوره با سبک های مختلف طلا و جواهرات آشنا خواهید شد. جواهرات امروز به دو بخش اصلی جواهرات مدرن و جواهرات سنتی تقسیم می شوند.

طلاسازی چطور شغلی است ؟

طلاسازی یک شغل خلاقانه است که شما از طریق آن می توانید ایده های ناب خود را پیاده سازی کرده و در قالب جواهراتی بسیار زیبا و چشم نواز به مشتریان خود ارائه دهید. شغل طلاسازی شامل ساخت انواع زیورآلات با استفاده از فلزات گرانبها می باشد.
در رشته طلاسازی پس از ذوب کردن فلزاتی مانند نقره طلا ، آن ها را در فرم های مختلف ارائه می دهند. این رشته  یکی از شغل های پر درآمد در دنیا می باشد و شما می توانید به راحتی با آن کسب درآمد داشه باشید. درمورد مهاجرت نیز افراد دارای مدرک فنی و حرفه ای در این رشته می باشند می توانند به راحتی برای مهاجرت اقدام کنند.

برای ورود به رشته طلا سازی  به خلاق بودن نیازمند هستید

 خلاقیت و نوآوری از ویژگی های منحصر به فردی است که برای ورود به رشته طلا سازی مورد نیاز می باشد و تأثیر بسیار زیادی در جذب مشتریان بیشتر و فروش بیشتر جواهرات دارد. برای ورود به رشته طلا سازی و ارائه جواهرات زیبا و چشم نواز باید از حوصله و تمرکز کافی در این زمینه برخوردار باشید؛ زیرا طلاسازی یک شغل دقیق و ظریف می باشد و پیاده سازی جزئیات در آن، بر روی زیبایی و ظرافت محصول نهایی بسیار تأثیرگذار می باشد. با دارا بودن حوصله و تمرکز کافی در رشته طلاسازی می توانید جواهرات بسیار زیبایی را تولید کرده و از این طریق مشتریان بیشتری را جذب نمایید.

بعد از گذراندن دوره آموزش جواهر سازی چه کار کنیم؟

بعد از دوره طلاسازی و جواهر سازی شما به راحتی می‌توانید تمام کارهای موجود در بازار را خودتان بسازید در حالی که نیاز به ابزار آلات و وسیله پیچیده‌ای هم نخواهید داشت. حتی می‌توانید این کارها را با خلاقیت و ایده خودتان تلفیق کرده و هنرتان را به نمایش بگذارید. وبا گذاشتن یک میز کار در اتاق خود برای خود یک کارگاه خانگی داشته باشید و سفارش کار بپذیرید.

کلاس های عملی آموزش طلاسازی و جواهرسازی

با گذراندن کارگاه های فوق، هنرجو شروع به یادگیری و جواهرسازی به صورت عملی می کند. در این زمان با توجه به آموزش های داده شده، هنرجو تحت نظر استاد می تواند مبادرت به ساخت:انواع زیورآلات و پایه جواهرات، انواع انگشترها  مانند انگشتر کیمین و انگشتر صدفی و انگشتر ایتالیایی … و آویز و دستبند های پر کاربرد و معروف در بازار مانند زنجیر کارتیر و زنجیر یزدی و زنجیر چنل،حلقه ازذواج و پلاک های اسم و طرح های اسلیمی و دکمه سردست، گیره کروات، مدالهای سوزنی، ساخت قفل های دست ساز ( گیره زنجیر و دستبند، … )، آویزهای گوشواره ، و غیره… و در این قسمت نحوه پرداخت و پویش کاری را نیز به طور کامل آموزش می بیند.

مدارک پایان دوره رشته طلاسازی و  جواهرسازی

آموزشگاه البرز با سال ها تجربه در زمینه آموزش دوره های سازمان فنی و حرفه ای اقدام به برگزاری دوره های آموزش طلا و جواهر سازی می کند و در پایان نیز به هنرجویان مدرک معتبر فنی و حرفه ای اعطا می گردد.

آیا شرکت در دوره های آموزش طلاسازی و جواهرسازی پیش نیازی لازم دارد؟

خیر ، نیازی ندارد. ما فرض را بر آن گرفته اییم که شما هنرجوی عزیز، هیچگونه دانشی در زمینه طلاسازی و  جواهرسازی ندارید .
به دلیل اینکه کلاس های آموزش جواهرسازی بشکل جامع و از ابتدا و صفر تا پیشرفته می باشد و هر چیزی که لازم باشد را در دوره های جواهرسازی، آموزش می بینید. اما اگر قصدتان این باشد که علاوه بر دوره های جواهرسازی در زمینه طراحی جواهرات هم فعالیت کنید احتیاج خواهید داشت دوره های طراحی جواهرات با ماتریکس و را نیز بگذرانید که برای راحتی شما، این رشته ها را هم بصورت کامل در مرکز آموزش های جواهرسازی البرز آموزش می دهیم.

برای دریافت مشاوره رایگان و ثبت‌نام با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۲۶۳۳۵۰۰۸۳۸ – ۰۲۶۳۳۵۱۵۸۳۹