آموزشگاه البرز

دوره های آموزش زبان مخصوص نوجوانان

آموزش زبان به گروه های سنی مختلف، روشهای متفاوتی نیز دارد. آموزش زبان به کودکان با آموزش زبان به نوجوانان و همینطور بزرگسالان متفاوت است که اگر به این تفاوتها توجه نشود قطعا چالشهایی در فرایند یادگیری زبان بوجود خواهد آمد. در موسسه فنی و حرفه ای البرز، آموزش به نوجوانان در رده سنی ۱۲ الی ۱۸ سال میباشد که شامل تدریس کتابهای Family friends 1_5 از انتشارات آکسفورد طراحی شده در ۵ مقطع و ۱۸ ترم آموزشی می‌باشد. 

 از موثرترین و بهترین تکنیک  های آموزش زبان به نوجوانان این رده سنی، ایجاد انگیزه، داشتن ارتباطی صمیمی و دوستانه، بالا بردن حس اعتماد به نفس بویژه برای مهارت speaking ، استفاده از انیمیشن های مورد علاقه زبان آموزان و خلاصه کردن آن بصورت دو به دو یا گروه بندی ، حس رقابت، طراحی بازی و آموزش از طریق بازی میباشد که باعث علاقمند کردن و بوجود آمدن اشتیاق در نوجوانان شده و در کنار استفاده از اساتید مجرب، فضای مناسب و ابزار لازم برای یادگیری میتواند در تسهیل سازی فرایند یادگیری بسیار کارساز و مفید باشد و زبان آموزان را بطور ناخودآگاه درگیر یادگیری زبان کند.

در این دوره ها فراگیران، در قالب داستان، متن کوتاه و شعر با ساختار جمله سازی و مهارت خلاصه نویسی آشنا شده و دایره لغات و گرامر آنها بسط داده می‌شود. تاکید این دوره ها بر مهارت گفتاری و شنیداریست و کلاس ها مکالمه محور می‌باشند.